Browsing by Author Шевченко, Анна Валеріївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 41 to 60 of 66 < previous   next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2021Новий вектор розвитку концепції маркетингу: Сучасні тренди та інструментиБорисенко, Олена Сергіївна; Шевченко, Анна Валеріївна
2020Організаційно - економічні заходи зовнішньоекономічного регулювання захисту споживчого ринку УкраїниШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Князєва, Т.В.; Kniazieva, Tetiana
2020Основні тенденції розвитку цифрового маркетингуШевченко, Анна Валеріївна
2018Основні фази формування корпоративної культури підприємств авіаційного транспортуШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Трухан, Андрій Анатолійович; Trukhan, Andrii
2021Особливості розвитку автомобільного ринку України в період пандеміїШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Сурмило, Марина Сергіївна; Surmilo, Maryna
2018Особливості сучасного стану розвитку ринку туристичних послуг в УкраїніШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna
2022Особливості управління попитом на основі цифрових маркетингових технологійШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Марчук, Валерія Василівна; Marchuk, Valeria
2020Оцінка лояльності споживачів до торгової маркиСмерічевський, Сергій Францович; Смеричевский, Сергей Францович; Smerichevskyi, Serhii Frantsovych; Шевченко, Анна Валеріївна; Шевченко, Анна Валерьевна; Shevchenko, Anna Valeriivna; Савельєв, Микита Сергійович; Савельев, Никита Сергеевич; Saveliev, Mykyta Serhiiovych
2022Правила міжнародного кодексу ESOMAR ведення бізнесу на ринку інформаційних послугШевченко, Анна Валеріївна; Адєєва, Ганна Володимирівна
2018Роль маркетингової стратегії в діяльності вітчизняних підприємствШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Віленський, Олександр Романович; Vilenskyi, Oleksandr; Пустовойт, Людмила Сергіївна; Pustovoit, Liudmyla
2019Роль соціальних мереж у формуванні комунікаційної стратегії веб-студійШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Сєлюкова, Вікторія Олександрівна; Sieliukova, Viktoriia
2022Стандарти забезпечення маркетингових досліджень в умовах цифрової економікиШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Марчук, Валерія Василівна; Marchuk, Valeria; Адєєва, Ганна Володимирівна; Adieieva, Ganna
2019Сучасне значення маркетингового управління бізнес-організаціямиШевченко, Анна Валеріївна; Нетребко, Мар'яна Василівна
2019Сучасний стан ринку молочної продукції та забезпечення її якості в умовах євроінтеграції УкраїниШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Табачук, Наталія Олександрівна; Tabachuk, Natalia
2021Сучасні digital-тренди маркетингуСерьоженко, Олександра Ярославівна; Джабієв, Алі; Шевченко, Анна Валеріївна
2022Сучасні тренди маркетингових досліджень бізнес-середовища компаній в умовах цифрових трансформаційШевченко, Анна Валеріївна; Марчук, Валерія Василівна
2018Сучасні інструменти маркетингу в управлінні процесом просування періодичних виданьШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Рубан, Ірина Володимирівна; Ruban, Iryna
2016Тенденції розвитку інтернет-маркетингу в УкраїніШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Геращенко, Юлія Валеріївна; Herashchenko, Yuliia
2021Типи сприйняття інформації та їх вплив на просування бренду в ІнтернетіСоколова, Марія Романівна; Шевченко, Анна Валеріївна
2022Товарознавство: практикумФісун, Юлія Володимирівна; Борисенко, Олена Сергіївна; Шевченко, Анна Валеріївна; Лисенко, Олена Михайлівна; Lysenko, Olena