Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56323
Title: Новий вектор розвитку концепції маркетингу: Сучасні тренди та інструменти
Authors: Борисенко, Олена Сергіївна
Шевченко, Анна Валеріївна
Keywords: вектор
концепція
концепція маркетингу
сучасні тренди
інструменти маркетингу
маркетинг
Issue Date: 2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Борисенко О.С., Шевченко А.В. Новий вектор розвитку концепції маркетингу: Сучасні тренди та інструменти / О.С. Борисенко, А.В. Шевченко // Сучасний маркетинг: тренди, інновації, інструменти: монографія / Національний авіаційний університет. - К., 2021, 308 с. - С. 6-17
Abstract: Світова економіка має всі характеристики глобальної економіки. Останнім часом вона зазнала серйозних змін. Досягнення науки та техніки у 21 столітті призвели не лише до освоєння новітніх технологій всіх сфер виробництва, але й суспільства в цілому. Для задоволення короткострокових потреб ринку компаніям потрібно постійно працювати над новими продуктами, технологіями, відносинами та зовнішнім світом. Ключем до вирішення цих проблем є інноваційна маркетингова практика, яка с основою інтегрованих конкурентних стратегій. Розробка та впровадження маркетингових інновацій у ринкове середовище - єдиний спосіб підвищити їх конкурентоспроможність та підтримати високий рівень розвитку організацій та їх брендів. Донедавна в Україні надзвичайно широко використовувався традиційний маркетинг. Проте сьогодні ефективність такого маркетингу є досить низькою. Якщо раніше виробники товару змагалися за простір у свідомості споживачів, то тепер треба вести боротьбу за емоції споживача. Сьогодні в маркетингу недостатньо говорити про задоволення потреб споживачів. Натомість мова має йти про створення нових вимог. Все це вимагає нових способів розробки та використання маркетингових інструментів.
Description: В умовах зменшення платоспроможного попиту населення в Україні внаслідок кризи відбувається зміна рівня та структури споживання, зміни поведінки споживачів, їх вибір стає зваженим та ретельно продуманим. Це вимагає від виробників зосередитись на процесі управління маркетингом як на стратегічному, так і на тактичному рівнях, оскільки для забезпечення сталих позицій на ринку виробники потребують зваженої цінової політики, оптимальної асортиментної політики, більш продуманих маркетингових заходів з просування продукції та ін.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56323
ISBN: 978-966-7530-56-3
Appears in Collections:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Борисенко_Шевченко.pdfТези30.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.