Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59339
Title: Сучасні digital-тренди маркетингу
Authors: Серьоженко, Олександра Ярославівна
Джабієв, Алі
Шевченко, Анна Валеріївна
Keywords: digital
digital-тренди
маркетинг
сучасний маркетинг
Issue Date: 2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Серьоженко О.Я., Джабіэв А., Шевченко А.В. Сучасні digital-тренди маркетингу / О.Я. Серьоженко, А. Джабієв, А.В. Шевченко // Глобальний маркетинг: аналіз і виклики: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. - Національний авіаційний університет. - К., 2021, - 149 с. - С. 44-46
Abstract: В найближчі роки діджитал-маркетинг значно зміниться. Якщо раніше штучний інтелект і візуальний маркетинг були чимось з області фантастики, то зараз настає їх час. Далі буде представлено найсильніші digital-тренди маркетингу. Деякі з них вже давно на ринку, інші – стануть актуальними в наступні роки.
Description: 1.Головні тренди діджитал-маркетингу на 2021 рік. URL:https://vc.ru/marketing/203693-glavnye-trendy-digital-marketinga-na-2021-god 2.Провідні тренди digital-маркетингу і прогнози на 2021 рік. URL:https://www.thinkwithgoogle.com/intl/ru-ru/consumer-insights/consumer-trends/digital-marketing-trends-predictions/
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59339
Appears in Collections:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Серьоженко_Джабієв_Шевченко.pdfТези605.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.