Наукові роботи НПП кафедри іноземних мов за фахом
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові роботи НПП кафедри іноземних мов за фахом by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 54
Results Per Page
Sort Options
- ItemО принципах методических подходов к постановке преподавания английского языка(2011) Акмалдінова, Олександра Миколаївна
- ItemІноземна мова в підготовці фахівців з економіки цивільної авіації(2011) Акмалдінова, Олександра Миколаївна
- ItemLinguistic factors of misunderstanding in radio exchange(2012) Акмалдінова, Олександра Миколаївна
- ItemСистемность и лингвистические проблемы терминологии(2013) Акмалдінова, Олександра Миколаївна
- Itemособливості утворення обігу та перекладу англійських скорочень(2014) Стежко, Юрій Григорович
- ItemХудожній переклад як форма творчості(Київ 2015, 2015-04) Стежко, Юрій Григорович
- ItemPractical tips based on MI theory for ESP classes(National Aviation University, 2015-06-05) Анпілогова, Тетяна ВолодимирівнаESP classes can sometimes be dull especially when taught in settings where students have little contact with English outside of their foreign language classes. Different activities can be used to raise the students‘ interest and increase efficiency of learning process.
- ItemВИКОРИСТАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ІГОР ЕЛЕМЕНТАРНОГО ТИПУ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ АВІАЦІЙНОЇ ГАЛУЗІ(Національний авіаційний університет, 2016) Міхненко, Галина Єдуардівна
- ItemРоль мотивації при навчанні іноземної мови студентів-економістів(Матеріали IІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 25 травня 2016 року АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ В СИСТЕМІ ОСВІТИ: «ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД – ДОУНІВЕРСИТЕТСЬКА ПІДГОТОВКА – ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД», 2016-05-25) Анпілогова, Тетяна ВолодимирівнаУ статті розкрито поняття мотивації, розглянуто її типи, проведено огляд мотиваційної сфери студента-економіста, мотивацію визначено як основну рушійну силу у вивченні іноземної мови, сформовані пріоритети у визначенні мотивів для вивчення іноземної мови та принципи комунікативного підходу.
- ItemНАЦІОНАЛЬНА СПЕЦИФІКА ПРИ ПЕРЕКЛАДІ ЕЛЕМЕНТІВ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНОГО ПОЛЯ ЕЛЕКТОРАЛЬНОЇ ЛЕКСИКИ(Національний авіаційний університет, 2017, 2017) Акмалдінова, Олександра Миколаївна; Письменна, ОльгаСтаття присвячена розгляду особливостей змісту лексико-семантичної групи «виборчий процес і елек торальні технології»; аналізу морфолого-синтаксичних характеристик, стилістичного оформ лення та специфіки функціонування зазначеної лексики; явищ синонімії та варіативності при фор муванні лексем; опису методів і прийомів перекладу текстів з електоральною термінологією; обліку системи екстралінгвістичних чинників для досягнення адекватності перекладу.
- ItemВПРОВАДЖЕННЯ ПОДКАСТІВ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ(2017) Лисак, Ольга Борисівна
- ItemФункціонування номінативних вставлених речень у текстах наукового і публіцистичного стилів української мови(Кривий Ріг 2017, 2017) Давиденко, Тетяна Анатоліївна; ЖитарВ статье исследуется функционирование в текстах научного и публицистического стилей украинского языка номинативных вставных предложений (изолированных в рамках базового предложения конструкций, которые являют собой субстантивы в именительном падеже или распространенные конструкции со стержневым субстантивом в именительном падеже). Акцентируется внимание на том, что номинативные вставные предложения в текстах научного и публицистического стилей могут вносить в базовое предложение такие уточняющие значения: констатация наличия субъекта действия; констатация наличия признака; констатация наличия локальности. В роли стержневого номинативного компонента может быть единица с числовой семантикой; очень часто номинативные вставные предложения употреблены для идентификации фрагмента чужого текста.
- ItemMATERIALS OF THE XIII INTERNATIONAL SCIENTIFIC AND PRACTICAL CONFERENCE «MODERN SCIENTIFIC POTENTIAL(Національний авіаційний університет, 2017-02-28) Акмалдінова, Олександра Миколаївна; Письменна, Ольга Олександрівна
- ItemEngagement of students into learning activity(Academic Society of Michal Baludansky, 2018) Anpilohova, Tetiana; Анпилогова, Татьяна Владимировна; Анпілогова Тетяна ВолодимирівнаThe stirring up of cognitive activity is based on problem thinking. Problem training equips students with knowledge, improves creative activity. Active teaching methods involve students into learning process. Gamification brings both pleasure and food for mind
- ItemМетафора в художніх текстах: особливості перекладу(2018) Стежко, Юрій Григорович
- ItemМОВА ТА МИСЛЕННЯ: ВЗАЄМООБУМОВЛЕНІСТЬ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ(2018) Стежко, Юрій Григорович
- ItemTRANSLATION LANGUAGE CULTURE IN THE TRADITION OF POSTMODERNISM(2018) Стежко, Юрій Григорович
- ItemSuccessful experience of Еnglish school vocational guidance in the context of advanced educational approaches(Kosice, ASMBA, 2018, 2018) Балацька, Наталія Іванівна; Козелецька, Ірина Степанівна; Balatska, Nataliia; Kozeletska, IrynaThe article depicts the main aspects of vocational guidance in English schools where the problem of choosing future profession by young people has been successfully solved for many years. Good results in this educational sphere are achieved thanks to close cooperation between schools and businesses which are interested in bringing up future employees for their enterprises. In the article we also focus on new trends in vocational guidance and its impact both on various cohorts. Upgrading training is defined as a means of extending occupational proficiency in order to perform qualitatively higher grade occupational functions and achieve career advancement. Yet another popular and efficient vocational and educational guidance technique nowadays is distance education aimed at increasing the stimuli for people with higher education to achieve the positive impact in the current work system.
- ItemКонтраст як форма поетичного відображення дійсності(2018) Дишлева, Ганна Володимирівна
- ItemІННОВАЦІЙНЕ ПРОЕКТУВАННЯ СУЧАСНОЇ ОСОБИСТОСТІ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ(2018) Стежко, Юрій ГригоровичУ статті наводяться міркування щодо переосмислення теоретико-методологічних засад педагогіки виховання та визначення чинників виховного впливу на формування особистісних якостей, адекватних соціокультурним викликам лібералізованого суспільства. Наразі маємо на меті визначитися з теоретико-методологічними засадами та детермінуючими формування особистості чинниками. Основними методами дослідження є зіставний аналіз, методи аналогії, єдності історичного та логічного, сходження від абстрактного до конкретного.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »