Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47473
Назва: Роль лексико-грамматических упражнений в обучении устному переводу англоязычных текстов в неязыковом вузе
Автори: Зенина, Людмила
Иксанова, Минигуль
Ключові слова: vocabulary and grammar exercises
methodological recommendations
non-linguistic educational institutions
interpretation of written text
Дата публікації: кві-2019
Видавництво: Аграр Медіа Груп
Бібліографічний опис: Роль лексико-грамматических упражнений в обучении устному переводу англоязычных текстов в неязыковом вузе Фаховий та художній переклад: теорія, методологія, практика: збірник наукових праць / за заг. ред. А.Г. Гудманяна, С.І. Сидоренка. – К.: Аграр Медіа Груп, 2019. – 404 с.
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the difficulties connected with the interpretation of written texts at non-linguistic educational institutions. Special attention is paid to the set of vocabulary and grammar exercises used to overcome linguistic and discourse difficulties and prevent misunderstanding when interpreting English texts.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47473
ISBN: 978-617-646-453-2
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Фаховий та художній переклад теорія, методологія, практика» 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
сборник конференции НАУ 2019-сторінки-190-193.pdf1.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.