Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47473
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗенина, Людмила
dc.contributor.authorИксанова, Минигуль
dc.date.accessioned2021-02-19T10:07:11Z-
dc.date.available2021-02-19T10:07:11Z-
dc.date.issued2019-04
dc.identifier.citationРоль лексико-грамматических упражнений в обучении устному переводу англоязычных текстов в неязыковом вузе Фаховий та художній переклад: теорія, методологія, практика: збірник наукових праць / за заг. ред. А.Г. Гудманяна, С.І. Сидоренка. – К.: Аграр Медіа Груп, 2019. – 404 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-646-453-2
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47473-
dc.description.abstractThe article is devoted to the difficulties connected with the interpretation of written texts at non-linguistic educational institutions. Special attention is paid to the set of vocabulary and grammar exercises used to overcome linguistic and discourse difficulties and prevent misunderstanding when interpreting English texts.uk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherАграр Медіа Групuk_UA
dc.subjectvocabulary and grammar exercisesuk_UA
dc.subjectmethodological recommendationsuk_UA
dc.subjectnon-linguistic educational institutionsuk_UA
dc.subjectinterpretation of written textuk_UA
dc.titleРоль лексико-грамматических упражнений в обучении устному переводу англоязычных текстов в неязыковом вузеuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Фаховий та художній переклад теорія, методологія, практика» 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
сборник конференции НАУ 2019-сторінки-190-193.pdf1.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.