Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу : [34] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 34
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2017Роль маркетингу в управлінні інноваційною діяльністю підприємств в умовах глобалізації економікиБорисенко, Олена Сергіївна; Тарабан, Марина Володимирівна
2022Теоретико-методологічні аспекти таргетованої реклами як інструменту комплексного інтернет-маркетингуЯрмолюк, Олексій Ярославович; Yarmoliuk, Oleksii; Борисенко, Олена Сергіївна; Borysenko, Olena; Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, Iuliia
2022Інноваційні підходи проведення маркетингових досліджень сучасних підприємствФісун, Юлія Володимирівна; Fisun, Yuliia; Борисенко, Олена Сергіївна; Borysenko, Olena; Ярмолюк, Олексій Ярославович; Yarmolyuk, Oleksii
2022Концептуальні підходи до стійкого розвитку промислових підприємств на засадах холістичного маркетингуБорисенко, Олена Сергіївна; Borysenko, Olena; Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, Iuliia; Ярмолюк, Олексій Ярославович; Yarmolyuk, Alexey
2021Теоретико-методологічні аспекти організації та впровадження маркетингового менеджменту на підприємствахБорисенко, Олена Сергіївна; Borysenko, Olena; Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, Iuliia; Чорна, Діана Олексіївна; Chorna, Diana
2020Інструменти маркетингових інтернет-комунікацій як складник механізму управління комунікаційним середовищем підприємстваБорисенко, Олена Сергіївна; Borysenco, Olena; Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, Iuliia; Ткаченко, Альона Ярославівна; Tkachenko, Alona
2020Соціальні мережі як сучасний інструмент просуванняЯрмолюк, Олексій Ярославович; Yarmoliuk, Oleksii; Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, Iuliia; Шаповалова, Анастасія Андріївна; Shapovalova, Anastasiia
2020Використання маркетингових інструментів у роздрібній торгівлі будівельними товарамиФісун, Юлія Володимирівна; Fisun, Iuliia; Арбора, Ірина Вікторівна; Arbora, Iryna
2019Наукове підґрунтя просування територіального маркетингу в УкраїніБорисенко, Олена Сергіївна; Borysenco, Olena; Ярмолюк, Олексій Ярославович; Yarmoliuk, Oleksii; Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, Iuliia
2018Промисловий і споживчий маркетинг: особливості та основні відмінностіБорисенко, Олена Сергіївна; Borysenko, Olena; Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, Yuliia
2017Тенденції розвитку авіатранспортної галузі УкраїниФісун, Юлія Володимирівна; Fisun, Yuliia; Табачук, Наталія Олександрівна; Tabachuk, Nataliia
2017Тенденції розвитку товарознавства в сучасних умовахБорисенко, Олена Сергіївна; Фісун, Юлія Володимирівна
2021Маркетинг "зелених" технологій: Інноваційні споживчі потреби та інтелектуалізація людського капіталуСмерічевський, Сергій Францович; Полоус, Ольга Вікторівна; Радченко, Ганна Анатоліївна
2021Новий вектор розвитку концепції маркетингу: Сучасні тренди та інструментиБорисенко, Олена Сергіївна; Шевченко, Анна Валеріївна
2020-12-23Spatial aspects of modernization of regional tourist systemsШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Голод, Андрій; Шевчук, Андрій; Коркуна, Орислава; Князєва, Тетяна; Holod, Andrii; Shevchuk, Andriy; Korkuna, Oryslava; Kniazieva, Tetiana
2018Маркетингове управління та інформаційне забезпечення збутової діяльності підприємств агропромислового комплексуШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Кобізєв, Андрій Анатолійович; Kobizev, Andrii; Левковська, Тетяна Андріївна; Levkovska, Tetiana
2019Сучасний стан ринку молочної продукції та забезпечення її якості в умовах євроінтеграції УкраїниШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Табачук, Наталія Олександрівна; Tabachuk, Natalia
2018Інформаційне середовище забезпечення міжнародної маркетингової діяльності компаніїШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Путінцева, Анастасія Андріївна; Putintseva, Anastasiia
2018Управлінські рішення щодо використання інструментів маркетингу для забезпечення конкурентоспроможності ЗВОШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Путінцева, Анастасія Андріївна; Putintseva, Anastasiia
2017Маркетинг територій – інструмент формування іміджу регіонуШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Рубан, Ірина Володимирівна; Ruban, Iryna
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 34