Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу : [70] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 70
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2023Вплив цифрових маркетингових технологій на споживчу поведінку та управління попитомШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna
2023Вплив штучного інтелекту на цифровий маркетинг бізнесуМарчук, Валерія Василівна; Шевченко, Анна Валеріївна
2023Digital technologies as a tool of efficient logisticsVerbivska, Liudmyla; Вербинська, Людмила; Zhygalkevych, Zhanna; Жигалькевич, Жанна; Fisun, Yuliia; Фісун, Юлія; Chobitok, Ihor; Чобіток, Ігор; Shvedkyi, Volodymyr; Шведкий, Володимир
2022Мобільний додаток як інноваційне рішення у напрямку покращення customer experienceМарчук, Валерія Василівна; Шевченко, Анна Валеріївна
2022Цифровізація маркетингового управління бізнес-процесами підприємстваДжабієв, Алі; Шевченко, Анна Валеріївна
2022Маркетингові інновації як елементи інноваційної діяльності авіакомпанійСмілянець, Віталій Вікторович; Шевченко, Анна Валеріївна
2022Правила міжнародного кодексу ESOMAR ведення бізнесу на ринку інформаційних послугШевченко, Анна Валеріївна; Адєєва, Ганна Володимирівна
2022Сучасні тренди маркетингових досліджень бізнес-середовища компаній в умовах цифрових трансформаційШевченко, Анна Валеріївна; Марчук, Валерія Василівна
2021Особливості розвитку автомобільного ринку України в період пандеміїШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Сурмило, Марина Сергіївна; Surmilo, Maryna
2021SMM trends and anti-trends in 2021Yureskul, Daria; Юрескул, Дар’я Юріївна; Shevchenko, Anna; Шевченко, Анна Валеріївна
2021Вплив глобалізації на інструментарій маркетингових комунікацій в умовах інформатизації суспільстваШевченко, Анна Валеріївна'; Shevchenko, Anna; Дулепов, Максим
2021Сучасні digital-тренди маркетингуСерьоженко, Олександра Ярославівна; Джабієв, Алі; Шевченко, Анна Валеріївна
2021Типи сприйняття інформації та їх вплив на просування бренду в ІнтернетіСоколова, Марія Романівна; Шевченко, Анна Валеріївна
2021Тік Ток, як площадка для просування продуктів і брендівСапон, Анжеліка Володимирівна; Шевченко, Анна Валеріївна
2019Сучасне значення маркетингового управління бізнес-організаціямиШевченко, Анна Валеріївна; Нетребко, Мар'яна Василівна
2020Social networks as a method of promoting goods and servicesYureskul, Daria; Юрескул, Дар'я Юріївна; Shevchenko, Anna; Шевченко, Анна Валеріївна
2019SMM для бізнесу: сучасні тренди 2019 рокуШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna
2023Методи інноваційного маркетингу реалізації маркетингової стратегії підприємстваШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Крушинський, Артем Вікторович; Krushinskyy, Artem
2023Зміни споживчої поведінки в умовах трансформації цифрових маркетингових комунікаційШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Стельмашенко, Олена Олександрівна; Stelmashenko, Olena; Марчук, Валерія Василівна; Marchuk, Valeria
2020Основні тенденції розвитку цифрового маркетингуШевченко, Анна Валеріївна
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 70