Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59417
Title: Мобільний додаток як інноваційне рішення у напрямку покращення customer experience
Authors: Марчук, Валерія Василівна
Шевченко, Анна Валеріївна
Keywords: мобільний додаток
інновації
інноваційне рішення
покращення
customer experience
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет будівництва і архітектури
Citation: Марчук В.В., Шевченко А.В. Мобільний додаток як інноваційне рішення у напрямку покращення customer experience / В.В. Марчук, А.В. Шевченко // Маркетингові стратегії, підприємництво і торгівля: сучасний стан, напрямки розвитку: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції. - Київський національний університет будівництва і архітектури. - К., 2022, 478 с. - С. 92-94
Abstract: Інновації в маркетингу сприяють швидкому прогресу, дають бізнесу можливість радикально змінити підхід до споживачів та формують тенденції в маркетингу. Підхід бізнесу до своїх споживачів повинен, насамперед, орієнтуватись на такі тенденції, щоб залишатися конкурентоспроможним на ринку. Використання мобільних технологій стало новим прогресивним рішенням у маркетингових комунікаціях. Такі технології стали ефективним засобом отримання прибутку. Зрештою, мобільні додатки стали невід’ємною частиною повсякденної роботи людей.
Description: 1. Mobile App Marketing Explained. URL: https://www.airship.com/resources/explainer/mobile-app-marketing-explained/ (дата звернення: 22.10.2022). 2. Мобільний додаток як потужний інструмент маркетингу. URL : https://soandso.biz/blog/software-engineering/mobilniy-dodatok-yak-potuzhniy-instrument-marketingu.html. (дата звернення: 22.10.2022).
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59417
Appears in Collections:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Марчук_Шевченко.pdfТези558.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.