Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60101
Назва: Імідж як інструмент формування конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ТОВ Biligrain)
Автори: Трішньовський, Віталій Володимирович
Ключові слова: дипломна робота
бренд
вебсайт
імідж
репутація
комерційний імідж
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Трішньовський В. В. Інформаційне представлення діяльності Національної академії наук України в онлайн просторі: кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти ОС Бакалавр: спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» / Трішньовський Віталій Володимирович ; Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 59 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі проаналізовано наукову літературу та джерела з обраної теми, визначено специфіку поняття «імідж», окреслено створення позитивного та корпоративного іміджу, виділено особливості формування конкурентноспроможного іміджу підприємства, проаналізовано вебсайт ТОВ «Biligrain», охарактеризовано імідж як складова формування конкурентної стратегії ТОВ Biligrain, описано та запропоновано шляхи покращення іміджу у контексті формування конкурентної стратегії.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Керівник: кандидат історичних наук, доцент Божук Людьмила Володимирівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60101
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри історії та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Імідж як інструмент формування КСП.pdfДипломна робота974.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.