Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60101
Название: Імідж як інструмент формування конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ТОВ Biligrain)
Авторы: Трішньовський, Віталій Володимирович
Ключевые слова: дипломна робота
бренд
вебсайт
імідж
репутація
комерційний імідж
Дата публикации: 2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Трішньовський В. В. Інформаційне представлення діяльності Національної академії наук України в онлайн просторі: кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти ОС Бакалавр: спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» / Трішньовський Віталій Володимирович ; Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 59 с.
Краткий осмотр (реферат): У кваліфікаційній роботі проаналізовано наукову літературу та джерела з обраної теми, визначено специфіку поняття «імідж», окреслено створення позитивного та корпоративного іміджу, виділено особливості формування конкурентноспроможного іміджу підприємства, проаналізовано вебсайт ТОВ «Biligrain», охарактеризовано імідж як складова формування конкурентної стратегії ТОВ Biligrain, описано та запропоновано шляхи покращення іміджу у контексті формування конкурентної стратегії.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Керівник: кандидат історичних наук, доцент Божук Людьмила Володимирівна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60101
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри історії та документознавства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Імідж як інструмент формування КСП.pdfДипломна робота974.12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.