Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60101
Title: Імідж як інструмент формування конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ТОВ Biligrain)
Authors: Трішньовський, Віталій Володимирович
Keywords: дипломна робота
бренд
вебсайт
імідж
репутація
комерційний імідж
Issue Date: 2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Трішньовський В. В. Інформаційне представлення діяльності Національної академії наук України в онлайн просторі: кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти ОС Бакалавр: спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» / Трішньовський Віталій Володимирович ; Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 59 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі проаналізовано наукову літературу та джерела з обраної теми, визначено специфіку поняття «імідж», окреслено створення позитивного та корпоративного іміджу, виділено особливості формування конкурентноспроможного іміджу підприємства, проаналізовано вебсайт ТОВ «Biligrain», охарактеризовано імідж як складова формування конкурентної стратегії ТОВ Biligrain, описано та запропоновано шляхи покращення іміджу у контексті формування конкурентної стратегії.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Керівник: кандидат історичних наук, доцент Божук Людьмила Володимирівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60101
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри історії та документознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Імідж як інструмент формування КСП.pdfДипломна робота974.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.