Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58551
Название: Автоматизована система взльоту літака АН-148
Авторы: Єріна, Тетяна Сергіївна
Ключевые слова: дипломна робота
літак
авіоніка
взльот літака
алгоритм
компенсація
супутникова система
інерціальна система
Дата публикации: 12-мар-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Сучасний етап розвитку систем управління авіаційними об’єктами характеризується прогресом техніки та зростанням конкуренції, що відповідно призводить до різкого підвищення вимог до рівня безпеки та економічності польоту. Як показує аналіз льотних аварій за весь час існування авіації, значна частина з них припадає на етапи зльоту та набору висоти. Тому з точки зору забезпечення високого рівня безпеки польоту дуже важливо автоматизувати саме цю фазу польоту і, зокрема, автоматизувати поздовжній рух на етапі від вихідної точки до точки відриву повітряного судна (ПС) від зльотно-посадкової смуги (ЗПС). Це пов'язано з тим, що саме на цьому етапі польоту відбувається інтенсивна зміна критичних параметрів польоту, кожен з яких, досягнувши свого допустимого значення, може не тільки ускладнити процес керування літаком, а й також призведе до критичної ситуації. Коли літак відривається від ЗПС, виникають збурювальні сили через вплив землі на характер повітряного потоку навколо горизонтального оперення. Крім того, через малу швидкість виникають труднощі в поздовжньому балансуванні літака. Це завдання особливо актуальне для важких літаків з низькою тяговою вагою, для яких зліт з повним навантаженням є дуже напруженим і вирішальним етапом. Наразі докладаються серйозні зусилля для автоматизації фази взльоту літака, зокрема розроблено кілька систем, які дозволяють завчасно попереджати екіпаж про неможливість продовження зльоту в разі повного або часткового відключення силової установки. У першій частині дипломної роботи розглянуто та проаналізовано схеми можливих або неможливих варіантів взльоту та гальмування, що забезпечують своєчасне подання сигналу «Припинити зльот» у разі часткового або повного виходу з ладу силової установки, а також представлені структурні схеми можливих рішень цієї задачі.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: доцент кафедри авіоніки, Михальчук Інна Іванівна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58551
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФАЕТ_2021_173_Єріна Т.С..pdfДиплом з пояснювальною запискою1.88 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.