Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58551
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄріна, Тетяна Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-03-17T09:03:51Z-
dc.date.available2023-03-17T09:03:51Z-
dc.date.issued2023-03-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58551-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: доцент кафедри авіоніки, Михальчук Інна Іванівнаuk_UA
dc.description.abstractСучасний етап розвитку систем управління авіаційними об’єктами характеризується прогресом техніки та зростанням конкуренції, що відповідно призводить до різкого підвищення вимог до рівня безпеки та економічності польоту. Як показує аналіз льотних аварій за весь час існування авіації, значна частина з них припадає на етапи зльоту та набору висоти. Тому з точки зору забезпечення високого рівня безпеки польоту дуже важливо автоматизувати саме цю фазу польоту і, зокрема, автоматизувати поздовжній рух на етапі від вихідної точки до точки відриву повітряного судна (ПС) від зльотно-посадкової смуги (ЗПС). Це пов'язано з тим, що саме на цьому етапі польоту відбувається інтенсивна зміна критичних параметрів польоту, кожен з яких, досягнувши свого допустимого значення, може не тільки ускладнити процес керування літаком, а й також призведе до критичної ситуації. Коли літак відривається від ЗПС, виникають збурювальні сили через вплив землі на характер повітряного потоку навколо горизонтального оперення. Крім того, через малу швидкість виникають труднощі в поздовжньому балансуванні літака. Це завдання особливо актуальне для важких літаків з низькою тяговою вагою, для яких зліт з повним навантаженням є дуже напруженим і вирішальним етапом. Наразі докладаються серйозні зусилля для автоматизації фази взльоту літака, зокрема розроблено кілька систем, які дозволяють завчасно попереджати екіпаж про неможливість продовження зльоту в разі повного або часткового відключення силової установки. У першій частині дипломної роботи розглянуто та проаналізовано схеми можливих або неможливих варіантів взльоту та гальмування, що забезпечують своєчасне подання сигналу «Припинити зльот» у разі часткового або повного виходу з ладу силової установки, а також представлені структурні схеми можливих рішень цієї задачі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectлітакuk_UA
dc.subjectавіонікаuk_UA
dc.subjectвзльот літакаuk_UA
dc.subjectалгоритмuk_UA
dc.subjectкомпенсаціяuk_UA
dc.subjectсупутникова системаuk_UA
dc.subjectінерціальна системаuk_UA
dc.titleАвтоматизована система взльоту літака АН-148uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФАЕТ_2021_173_Єріна Т.С..pdfДиплом з пояснювальною запискою1.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.