Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52170
Назва: Аналіз маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його урахування в діяльності підприємства
Інші назви: Analysis of the marketing environment and development of recommendations for its consideration in the enterprise
Автори: Антонов, Антон Олександрович
Ключові слова: дипломна робота
graduate work
маркетинг
marketing
аналіз
управління маркетингом
банківський маркетинг
banking marketing
удосконалення маркетингової діяльності
marketing activities
Дата публікації: 18-чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Банківський маркетинг розуміється як система організації та управління банком для досягнення максимального задоволення потреб у капіталі, а також інших продуктах і послугах банку для однієї або декількох груп цільових клієнтів. І ці цільові групи вибираються за допомогою політики, спрямованої на досягнення кінцевої мети з максимізацією прибутку.
Banking marketing is understood as a system of organization and management of the bank to achieve maximum satisfaction of capital needs, as well as other products and services of the bank for one or more groups of target customers. And these target groups are selected through policies aimed at achieving the ultimate goal with profit maximization.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Шевченко Анна Валеріївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52170
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕБА_2021_075_Антонов.pdf2.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.