Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52170
Название: Аналіз маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його урахування в діяльності підприємства
Другие названия: Analysis of the marketing environment and development of recommendations for its consideration in the enterprise
Авторы: Антонов, Антон Олександрович
Ключевые слова: дипломна робота
graduate work
маркетинг
marketing
аналіз
управління маркетингом
банківський маркетинг
banking marketing
удосконалення маркетингової діяльності
marketing activities
Дата публикации: 18-июн-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Банківський маркетинг розуміється як система організації та управління банком для досягнення максимального задоволення потреб у капіталі, а також інших продуктах і послугах банку для однієї або декількох груп цільових клієнтів. І ці цільові групи вибираються за допомогою політики, спрямованої на досягнення кінцевої мети з максимізацією прибутку.
Banking marketing is understood as a system of organization and management of the bank to achieve maximum satisfaction of capital needs, as well as other products and services of the bank for one or more groups of target customers. And these target groups are selected through policies aimed at achieving the ultimate goal with profit maximization.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Шевченко Анна Валеріївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52170
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФЕБА_2021_075_Антонов.pdf2.4 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.