Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52170
Title: Аналіз маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його урахування в діяльності підприємства
Other Titles: Analysis of the marketing environment and development of recommendations for its consideration in the enterprise
Authors: Антонов, Антон Олександрович
Keywords: дипломна робота
graduate work
маркетинг
marketing
аналіз
управління маркетингом
банківський маркетинг
banking marketing
удосконалення маркетингової діяльності
marketing activities
Issue Date: 18-Jun-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Банківський маркетинг розуміється як система організації та управління банком для досягнення максимального задоволення потреб у капіталі, а також інших продуктах і послугах банку для однієї або декількох груп цільових клієнтів. І ці цільові групи вибираються за допомогою політики, спрямованої на досягнення кінцевої мети з максимізацією прибутку.
Banking marketing is understood as a system of organization and management of the bank to achieve maximum satisfaction of capital needs, as well as other products and services of the bank for one or more groups of target customers. And these target groups are selected through policies aimed at achieving the ultimate goal with profit maximization.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Шевченко Анна Валеріївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52170
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЕБА_2021_075_Антонов.pdf2.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.