Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Now showing 1 - 5 of 202
- ItemУдосконалення маркетингової діяльності франчайзингової компанії на ринку beauty-послуг(Національний авіаційний університет, 2023-12-27) Шахова, Влада ВіталіївнаСвіт, що динамічно розвивається, фінансові та інші види криз призводять до нарощення ступеня втомлюваності у мешканців великих міст та урбанізованих територій, до зниження імунітету робітників, задіяних у виробничій та комерційній діяльності різних видів. З метою культивування здорового способу життя та профілактики більшості захворювань почали створюватися та активно розвиватися такі види бізнесу як фітнес, салони краси із оздоровчими beauty-послугами, медичні центри тощо. Максимальну популярність в останні роки стали набувати SPA-салони, що надають оздоровчі послуги – комплекс процедур із використанням води, а також морських водоростей, солі, лікувальних грязей та цілющих рослин. Тобто те, що раніше вважалося полем діяльності виключно курортних міст, тепер стало частиною життя людей, що проживають в мегаполісах в різних регіонах світу. Стрімке зростання даного сектору економіки викликало появу ряду проблем, вирішення яких повинно стати актуальний завданням сучасних наукових досліджень. По-перше, це низька якість послуг, що надаються, що результатом бажання власників SPA-салонів швидко перетворити свій бізнес в модну одиницю індустрії оздоровчого beauty-сервісу. При цьому, незначна увага до сервісної сторони процесу надання SPA-послуг може сформувати негативне відношення до них у споживачів, чинячи вплив на інших учасників даного ринку. Поряд із цим, низький попит на даний вид послуг призводить до недостатньої диференціації оздоровчих сервісів.
- ItemУдосконалення внутрішнього маркетингу персоналу як фактор ділового успіху транснаціональної корпорації(Національний авіаційний університет, 2023-12-27) Сидоренко, Владислав ОлеговичНа сьогодні на основі досвіду проведення ряду економічних реформ, можна сказати, що складне становище ряду компаній в Україні та в глобальних масштабах в значній мірі визначається неефективним менеджментом. В умовах ринкової економіки відбувається безперервна трансформація системи управління організаціями різних сфер та секторів у відповідності до змін умов їх діяльності, які вимагаю більш швидкої реакції на нестабільні ситуації, гнучкої адаптації до нових вимог зовнішнього середовища їх діяльності. Особливо необхідним є використання нових управлінських технологій в найбільш прибуткових та швидко змінних секторах сфери послуг: інформаційному бізнесі, фінансовій сфері, телекомунікаціях, туризмі, індустрії гостинності тощо. Сфера надання хмарних послуг характеризується стабільно мінливими потребами клієнтів, що обумовлює високий ступінь ймовірності їх незадоволеності спектром та якістю послуг, що їх надаються. З іншого боку, перерозподіл часу кожного індивіда, зміна співвідношення робочого та вільного часу в сторону збільшення останнього підвищує попит суспільства на послуги даного характеру в розвинутих країнах із явними ознаками інформаційної економіки.
- ItemФормування міжнародної маркетингової політики підприємства(Національний авіаційний університет, 2023-12-27) Поляков, Денис ІгоровичФормування міжнародної маркетингової політики підприємства є актуальною темою в сучасних умовах, оскільки все більше компаній прагнуть розширити свій бізнес на міжнародні ринки. Актуальність цієї теми обумовлена факторами, як глобалізація, тому як саме процеси глобалізації призвели до того, що світовий ринок став більш відкритим і доступним для компаній з різних країн. Це створює нові можливості для компаній, які хочуть розширити свій бізнес на міжнародні ринки. Розвиток технологій таких як Інтсрнет і міжнародна доставка, значно полегшив компаніям вихід на міжнародні ринки. Зростання конкуренції на внутрішніх ринках змушує компанії шукати нові можливості для зростання. Розширення бізнесу на міжнародні ринки є одним із способів для компаній конкурувати з іншими компаніями.
- ItemУправління афективністю аудиторії при формуванні уявлення щодо продуктів компанії Sony Pictures Entertainment(Національний авіаційний університет, 2023-12-27) Цалко, Богдан ВолодимировичПротягом останніх двох десятиліть мистецькі організації демонструють зростаючий інтерес до концепції маркетингу. Через посилення конкуренції в індустрії розваг, прийняття маркетингових стратегій відіграє вирішальну роль у досягненні споживачів мистецтва для професіоналів індустрії. Але маркетинг – це стратегічний процес відправною точкою якого є дослідження та розуміння бажань і потреб споживачів. Однак, з точки зору арт-маркетингу, цей підхід, орієнтований на споживача, все ще залишається дискусійним через різну природу мистецтва як продукту. Товар являє собою сукупність матеріальних і нематеріальних благ, включно з цінностями бренду, які купує споживач. Однак мистецькі продукти мають багате культурне значення і існують не для того, щоб задовольнити ринкові потреби. Сенс існування мистецтва не залежить від ринку, що робить його особливим маркетинговим викликом. Арт-маркетинг – це мистецтво охоплення сегментів ринку, які, ймовірно, будуть зацікавлені в продукті, пристосовуючи продукт до комерційних змінних – ціни, місця та просування. Такий маркетинг покликаний встановити контакт продукту з достатньою кількістю споживачів і досягти цілей, що відповідають місії відповідної культурної організації.
- ItemВдосконалення маркетингової діяльності компанії "Genesis" на міжнародному ринку з використанням комплексного Інтернет-маркетингу(Національний авіаційний університет, 2023-12-27) Масуд, Башар НуровичУ сучасному бізнес-середовищі, що характеризується постійними змінами та конкуренцією, роль маркетингу для підприємств стає надзвичайно важливою. Однак із зростанням технологічних можливостей та поширенням Інтернету, компанії, зокрема такі, як "Genesis", стикаються з викликами та можливостями сучасного інтернет-маркетингу. Дана кваліфікаційна робота присвячена аналізу теоретичних засад маркетингової діяльності на прикладі компанії "Genesis", вивченню методик, стратегій та інструментів інтернет-маркетингу, а також розгляду можливостей їх вдосконалення. Основною метою цієї роботи є вивчення та аналіз аналітичних основ теоретичних та практичних аспектів, розробка рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності компанії "Genesis" на міжнародному ринку за допомогою інтернет-маркетингу. Для досягнення цієї мети визначені конкретні завдання, які включають в себе розгляд методик та стратегій інтернет-маркетингу, аналіз технологій та інструментів комплексного маркетингу, а також обґрунтування вибору конкретних методик і стратегій для компанії "Genesis".