Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52170
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАнтонов, Антон Олександрович-
dc.date.accessioned2021-07-13T07:23:10Z-
dc.date.available2021-07-13T07:23:10Z-
dc.date.issued2021-06-18-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52170-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Шевченко Анна Валеріївнаuk_UA
dc.description.abstractБанківський маркетинг розуміється як система організації та управління банком для досягнення максимального задоволення потреб у капіталі, а також інших продуктах і послугах банку для однієї або декількох груп цільових клієнтів. І ці цільові групи вибираються за допомогою політики, спрямованої на досягнення кінцевої мети з максимізацією прибутку.uk_UA
dc.description.abstractBanking marketing is understood as a system of organization and management of the bank to achieve maximum satisfaction of capital needs, as well as other products and services of the bank for one or more groups of target customers. And these target groups are selected through policies aimed at achieving the ultimate goal with profit maximization.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectуправління маркетингомuk_UA
dc.subjectбанківський маркетингuk_UA
dc.subjectbanking marketinguk_UA
dc.subjectудосконалення маркетингової діяльностіuk_UA
dc.subjectmarketing activitiesuk_UA
dc.titleАналіз маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його урахування в діяльності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of the marketing environment and development of recommendations for its consideration in the enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕБА_2021_075_Антонов.pdf2.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.