Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47487
Назва: Ethnocultural Semantic Components in Forming Commercial Naming
Автори: Kameneva, Natalia
Ключові слова: commercial name
urbanonym
ethnocultural semantic components
linguistic creativity
toponyms
Дата публікації: кві-2019
Видавництво: Аграр Медіа Груп
Бібліографічний опис: Kameneva N. Ethnocultural Semantic Components in Forming Commercial Naming Фаховий та художній переклад: теорія, методологія, практика: збірник наукових праць / за заг. ред. А.Г. Гудманяна, С.І. Сидоренка. – К.: Аграр Медіа Груп, 2019. – 404 с.
Короткий огляд (реферат): It is a well-known fact that commercial names play a dramatic role in attracting new audience. The article investigates two trends in contemporary Russian naming: using lexis with ethnocultural semantic components (e.g. exotic vocabulary, precedent phenomena, and national onomastic elements) and applying creative linguistic techniques. The sphere of commercial naming is characterized by increased linguistic creativity determined by pragmatic reasons. Commercial names appear as a result of this extraordinary linguistic creativity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47487
ISBN: 978-617-646-453-2
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Фаховий та художній переклад теорія, методологія, практика» 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
сборник конференции НАУ 2019-сторінки-123-128.pdf1.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.