Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40648
Назва: Психологічні особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті
Інші назви: Психологические особенности реализации компетентностного подхода в образовании
Psychological features of implementation of the competence approach in education
Автори: Помиткіна, Любов Віталіївна
Ключові слова: компетенції
психологічні особливості
уроки психології
компетентнісний підхід
учні
Дата публікації: 2015
Видавництво: Київський університет імені Б. Грінченка
Бібліографічний опис: Помиткіна Л.В. Психологічні особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті / Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, НАПН України / редкол.: Огнєв’юк В.О., Хоружа Л.Л. [та ін.]. – К.: Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2015. – № 23. – С.99-104
Короткий огляд (реферат): У статті поданий теоретичний аналіз проблеми компетентнісного підходу в освіті, розглянуті погляди провідних педагогів і психологів на формування ключових компетенцій майбутнього фахівця. Оскільки, кількість якісно засвоєних знань та вмінь ще не дає гарантії їх адекватного використання й оперування в складних ситуаціях, компетентнісний підхід має включати психологічну складову розвитку необхідних компетенцій учня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40648
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Помиткіна_Стаття 2.pdf471.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.