Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40648
Назва: | Психологічні особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті |
Інші назви: | Психологические особенности реализации компетентностного подхода в образовании Psychological features of implementation of the competence approach in education |
Автори: | Помиткіна, Любов Віталіївна |
Ключові слова: | компетенції психологічні особливості уроки психології компетентнісний підхід учні |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Київський університет імені Б. Грінченка |
Бібліографічний опис: | Помиткіна Л.В. Психологічні особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті / Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, НАПН України / редкол.: Огнєв’юк В.О., Хоружа Л.Л. [та ін.]. – К.: Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2015. – № 23. – С.99-104 |
Короткий огляд (реферат): | У статті поданий теоретичний аналіз проблеми компетентнісного підходу в освіті, розглянуті погляди провідних педагогів і психологів на формування ключових компетенцій майбутнього фахівця. Оскільки, кількість якісно засвоєних знань та вмінь ще не дає гарантії їх адекватного використання й оперування в складних ситуаціях, компетентнісний підхід має включати психологічну складову розвитку необхідних компетенцій учня. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40648 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Помиткіна_Стаття 2.pdf | 471.3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.