Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40648
Название: Психологічні особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті
Другие названия: Психологические особенности реализации компетентностного подхода в образовании
Psychological features of implementation of the competence approach in education
Авторы: Помиткіна, Любов Віталіївна
Ключевые слова: компетенції
психологічні особливості
уроки психології
компетентнісний підхід
учні
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський університет імені Б. Грінченка
Библиографическое описание: Помиткіна Л.В. Психологічні особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті / Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, НАПН України / редкол.: Огнєв’юк В.О., Хоружа Л.Л. [та ін.]. – К.: Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2015. – № 23. – С.99-104
Краткий осмотр (реферат): У статті поданий теоретичний аналіз проблеми компетентнісного підходу в освіті, розглянуті погляди провідних педагогів і психологів на формування ключових компетенцій майбутнього фахівця. Оскільки, кількість якісно засвоєних знань та вмінь ще не дає гарантії їх адекватного використання й оперування в складних ситуаціях, компетентнісний підхід має включати психологічну складову розвитку необхідних компетенцій учня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40648
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Помиткіна_Стаття 2.pdf471.3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.