Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40648
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПомиткіна, Любов Віталіївна-
dc.date.accessioned2019-11-19T08:33:07Z-
dc.date.available2019-11-19T08:33:07Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПомиткіна Л.В. Психологічні особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті / Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, НАПН України / редкол.: Огнєв’юк В.О., Хоружа Л.Л. [та ін.]. – К.: Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2015. – № 23. – С.99-104uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40648-
dc.description.abstractУ статті поданий теоретичний аналіз проблеми компетентнісного підходу в освіті, розглянуті погляди провідних педагогів і психологів на формування ключових компетенцій майбутнього фахівця. Оскільки, кількість якісно засвоєних знань та вмінь ще не дає гарантії їх адекватного використання й оперування в складних ситуаціях, компетентнісний підхід має включати психологічну складову розвитку необхідних компетенцій учня.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиївський університет імені Б. Грінченкаuk_UA
dc.subjectкомпетенціїuk_UA
dc.subjectпсихологічні особливостіuk_UA
dc.subjectуроки психологіїuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості реалізації компетентнісного підходу в освітіuk_UA
dc.title.alternativeПсихологические особенности реализации компетентностного подхода в образованииuk_UA
dc.title.alternativePsychological features of implementation of the competence approach in educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc159.37.014.5:014.3-
Appears in Collections:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Помиткіна_Стаття 2.pdf471.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.