Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40648
Title: | Психологічні особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті |
Other Titles: | Психологические особенности реализации компетентностного подхода в образовании Psychological features of implementation of the competence approach in education |
Authors: | Помиткіна, Любов Віталіївна |
Keywords: | компетенції психологічні особливості уроки психології компетентнісний підхід учні |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Київський університет імені Б. Грінченка |
Citation: | Помиткіна Л.В. Психологічні особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті / Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, НАПН України / редкол.: Огнєв’юк В.О., Хоружа Л.Л. [та ін.]. – К.: Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2015. – № 23. – С.99-104 |
Abstract: | У статті поданий теоретичний аналіз проблеми компетентнісного підходу в освіті, розглянуті погляди провідних педагогів і психологів на формування ключових компетенцій майбутнього фахівця. Оскільки, кількість якісно засвоєних знань та вмінь ще не дає гарантії їх адекватного використання й оперування в складних ситуаціях, компетентнісний підхід має включати психологічну складову розвитку необхідних компетенцій учня. |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40648 |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Помиткіна_Стаття 2.pdf | 471.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.