Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38280
Назва: НАВЧИТИ ВЧИТИСЯ: ВІД ТЕОРІЇ ДО СУЧАСНОЇ ПРАКТИКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ
Автори: Добротвор, Олена Вікторівна
Ключові слова: пізнання
розуміння
пізнавальна активність
Дата публікації: лют-2017
Видавництво: Національний авіаційний університет
Серія/номер: Volume 5;№ 2
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто актуальну проблему необхідності побудови систематизованого інтегративного знання про інтелектуальні та інші, інколи приховані, здібності людини для отримання важливішого результату, за яким студенти (учні) навчені вчитися. Досліджено відповідність теоретичних та практичних аспектів цілеспрямованого педагогічного впливу в навчальному процесі. Спираючись на визнання складності процесів розуміння як фактору ефективної підготовки молоді до активної життєдіяльності, проведено аналіз спеціальних інструментів викладача, який організовує навчальну ситуацію, керує навчальною діяльністю студентів та управляє їх розвитком, прогнозує успіх, цілеспрямовано сприяє учінню. Наведено приклади методичних матеріалів для роботи зі студентами з оцінкою закладеної в них методології навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38280
ISSN: 1338-9432
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17 Dobrotvor.rtfСтаття291.85 kBRTFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.