Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38280
Название: НАВЧИТИ ВЧИТИСЯ: ВІД ТЕОРІЇ ДО СУЧАСНОЇ ПРАКТИКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ
Авторы: Добротвор, Олена Вікторівна
Ключевые слова: пізнання
розуміння
пізнавальна активність
Дата публикации: фев-2017
Издательство: Національний авіаційний університет
Серия/номер: Volume 5;№ 2
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто актуальну проблему необхідності побудови систематизованого інтегративного знання про інтелектуальні та інші, інколи приховані, здібності людини для отримання важливішого результату, за яким студенти (учні) навчені вчитися. Досліджено відповідність теоретичних та практичних аспектів цілеспрямованого педагогічного впливу в навчальному процесі. Спираючись на визнання складності процесів розуміння як фактору ефективної підготовки молоді до активної життєдіяльності, проведено аналіз спеціальних інструментів викладача, який організовує навчальну ситуацію, керує навчальною діяльністю студентів та управляє їх розвитком, прогнозує успіх, цілеспрямовано сприяє учінню. Наведено приклади методичних матеріалів для роботи зі студентами з оцінкою закладеної в них методології навчання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38280
ISSN: 1338-9432
Располагается в коллекциях:Наукові статті кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
17 Dobrotvor.rtfСтаття291.85 kBRTFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.