Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38280
Title: НАВЧИТИ ВЧИТИСЯ: ВІД ТЕОРІЇ ДО СУЧАСНОЇ ПРАКТИКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ
Authors: Добротвор, Олена Вікторівна
Keywords: пізнання
розуміння
пізнавальна активність
Issue Date: Feb-2017
Publisher: Національний авіаційний університет
Series/Report no.: Volume 5;№ 2
Abstract: У статті розглянуто актуальну проблему необхідності побудови систематизованого інтегративного знання про інтелектуальні та інші, інколи приховані, здібності людини для отримання важливішого результату, за яким студенти (учні) навчені вчитися. Досліджено відповідність теоретичних та практичних аспектів цілеспрямованого педагогічного впливу в навчальному процесі. Спираючись на визнання складності процесів розуміння як фактору ефективної підготовки молоді до активної життєдіяльності, проведено аналіз спеціальних інструментів викладача, який організовує навчальну ситуацію, керує навчальною діяльністю студентів та управляє їх розвитком, прогнозує успіх, цілеспрямовано сприяє учінню. Наведено приклади методичних матеріалів для роботи зі студентами з оцінкою закладеної в них методології навчання.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38280
ISSN: 1338-9432
Appears in Collections:Наукові статті кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17 Dobrotvor.rtfСтаття291.85 kBRTFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.