Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37478
Назва: ПРОБЛЕМА КОРЕКЦІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ВАДАМИ
Автори: Хохліна, Олена Петрівна
Ключові слова: корекційна спрямованість трудового навчання
система корекційно-розвивальної роботи
предмет корекційного впливу
діти з інтелектуальними вадами розвитку
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Стаття містить результати теоретичного дослідження проблеми корекційної спрямованості трудового навчання учнів з вадами розумового розвитку (розумово відсталих та із затримкою психічного розвитку) в історичному аспекті. Аналіз проблеми здійснюється на основі використання системного підходу до визначення психолого-педагогічних умов забезпечення корекційно-розвивальної роботи у спеціальному освітньому закладі. Дослідження будується на позиції, що корекційний ефект можливий за умови спеціальної організації трудового навчання, мета якого визначається предметом впливу, а досягається спеціально визначеними методикою, змістом, організаційними формами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37478
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хохліна О.П. Корекц. спрям.труд. навч.pdfСтаття на тему: "ПРОБЛЕМА КОРЕКЦІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ВАДАМИ "383.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.