Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37478
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХохліна, Олена Петрівна-
dc.date.accessioned2019-01-15T12:19:28Z-
dc.date.available2019-01-15T12:19:28Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37478-
dc.description.abstractСтаття містить результати теоретичного дослідження проблеми корекційної спрямованості трудового навчання учнів з вадами розумового розвитку (розумово відсталих та із затримкою психічного розвитку) в історичному аспекті. Аналіз проблеми здійснюється на основі використання системного підходу до визначення психолого-педагогічних умов забезпечення корекційно-розвивальної роботи у спеціальному освітньому закладі. Дослідження будується на позиції, що корекційний ефект можливий за умови спеціальної організації трудового навчання, мета якого визначається предметом впливу, а досягається спеціально визначеними методикою, змістом, організаційними формами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкорекційна спрямованість трудового навчанняuk_UA
dc.subjectсистема корекційно-розвивальної роботиuk_UA
dc.subjectпредмет корекційного впливуuk_UA
dc.subjectдіти з інтелектуальними вадами розвиткуuk_UA
dc.titleПРОБЛЕМА КОРЕКЦІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ВАДАМИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc376-
dc.specialityПсихологіяuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хохліна О.П. Корекц. спрям.труд. навч.pdfСтаття на тему: "ПРОБЛЕМА КОРЕКЦІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ВАДАМИ "383.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.