Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37478
Название: ПРОБЛЕМА КОРЕКЦІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ВАДАМИ
Авторы: Хохліна, Олена Петрівна
Ключевые слова: корекційна спрямованість трудового навчання
система корекційно-розвивальної роботи
предмет корекційного впливу
діти з інтелектуальними вадами розвитку
Дата публикации: 2014
Краткий осмотр (реферат): Стаття містить результати теоретичного дослідження проблеми корекційної спрямованості трудового навчання учнів з вадами розумового розвитку (розумово відсталих та із затримкою психічного розвитку) в історичному аспекті. Аналіз проблеми здійснюється на основі використання системного підходу до визначення психолого-педагогічних умов забезпечення корекційно-розвивальної роботи у спеціальному освітньому закладі. Дослідження будується на позиції, що корекційний ефект можливий за умови спеціальної організації трудового навчання, мета якого визначається предметом впливу, а досягається спеціально визначеними методикою, змістом, організаційними формами.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37478
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Хохліна О.П. Корекц. спрям.труд. навч.pdfСтаття на тему: "ПРОБЛЕМА КОРЕКЦІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ВАДАМИ "383.92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.