Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10142
Title: | Рефлексія як спосіб організації розуміння у навчальному процесі |
Authors: | Добротвор, Олена Вікторівна |
Keywords: | розуміння, пізнання, рефлексія, діяльність, комунікація, практичне мислення |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | К. : УМО |
Citation: | Теорія та методика управління освітою |
Series/Report no.: | [Електронне наукове фахове видання];Вип.10 |
Abstract: | Доведено значущість рефлексивної позиції особистості у процесі саморозвитку |
Description: | Окреслено функції та механізм рефлексії у конструюванні пізнавальної діяльності, зазначено перспективність дослідження різних видів рефлексії (модальної, проспективної, ретроспективної) у навчальному процесі. |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10142 |
Appears in Collections: | Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DOBROTVOR електр видання ВАК УМО 2013.rtf | Про організацію систематичної рефлексії у просторі старшої загальноосвітньої та вищої школи | 164.81 kB | RTF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.