Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10142
Title: Рефлексія як спосіб організації розуміння у навчальному процесі
Authors: Добротвор, Олена Вікторівна
Keywords: розуміння, пізнання, рефлексія, діяльність, комунікація, практичне мислення
Issue Date: 2013
Publisher: К. : УМО
Citation: Теорія та методика управління освітою
Series/Report no.: [Електронне наукове фахове видання];Вип.10
Abstract: Доведено значущість рефлексивної позиції особистості у процесі саморозвитку
Description: Окреслено функції та механізм рефлексії у конструюванні пізнавальної діяльності, зазначено перспективність дослідження різних видів рефлексії (модальної, проспективної, ретроспективної) у навчальному процесі.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10142
Appears in Collections:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DOBROTVOR електр видання ВАК УМО 2013.rtfПро організацію систематичної рефлексії у просторі старшої загальноосвітньої та вищої школи164.81 kBRTFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.