Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10142
Назва: Рефлексія як спосіб організації розуміння у навчальному процесі
Автори: Добротвор, Олена Вікторівна
Ключові слова: розуміння, пізнання, рефлексія, діяльність, комунікація, практичне мислення
Дата публікації: 2013
Видавництво: К. : УМО
Бібліографічний опис: Теорія та методика управління освітою
Серія/номер: [Електронне наукове фахове видання];Вип.10
Короткий огляд (реферат): Доведено значущість рефлексивної позиції особистості у процесі саморозвитку
Опис: Окреслено функції та механізм рефлексії у конструюванні пізнавальної діяльності, зазначено перспективність дослідження різних видів рефлексії (модальної, проспективної, ретроспективної) у навчальному процесі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10142
Розташовується у зібраннях:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOBROTVOR електр видання ВАК УМО 2013.rtfПро організацію систематичної рефлексії у просторі старшої загальноосвітньої та вищої школи164.81 kBRTFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.