Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10142
Назва: | Рефлексія як спосіб організації розуміння у навчальному процесі |
Автори: | Добротвор, Олена Вікторівна |
Ключові слова: | розуміння, пізнання, рефлексія, діяльність, комунікація, практичне мислення |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | К. : УМО |
Бібліографічний опис: | Теорія та методика управління освітою |
Серія/номер: | [Електронне наукове фахове видання];Вип.10 |
Короткий огляд (реферат): | Доведено значущість рефлексивної позиції особистості у процесі саморозвитку |
Опис: | Окреслено функції та механізм рефлексії у конструюванні пізнавальної діяльності, зазначено перспективність дослідження різних видів рефлексії (модальної, проспективної, ретроспективної) у навчальному процесі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10142 |
Розташовується у зібраннях: | Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
DOBROTVOR електр видання ВАК УМО 2013.rtf | Про організацію систематичної рефлексії у просторі старшої загальноосвітньої та вищої школи | 164.81 kB | RTF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.