Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10142
Название: Рефлексія як спосіб організації розуміння у навчальному процесі
Авторы: Добротвор, Олена Вікторівна
Ключевые слова: розуміння, пізнання, рефлексія, діяльність, комунікація, практичне мислення
Дата публикации: 2013
Издательство: К. : УМО
Библиографическое описание: Теорія та методика управління освітою
Серия/номер: [Електронне наукове фахове видання];Вип.10
Краткий осмотр (реферат): Доведено значущість рефлексивної позиції особистості у процесі саморозвитку
Описание: Окреслено функції та механізм рефлексії у конструюванні пізнавальної діяльності, зазначено перспективність дослідження різних видів рефлексії (модальної, проспективної, ретроспективної) у навчальному процесі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10142
Располагается в коллекциях:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
DOBROTVOR електр видання ВАК УМО 2013.rtfПро організацію систематичної рефлексії у просторі старшої загальноосвітньої та вищої школи164.81 kBRTFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.