Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10142
Название: | Рефлексія як спосіб організації розуміння у навчальному процесі |
Авторы: | Добротвор, Олена Вікторівна |
Ключевые слова: | розуміння, пізнання, рефлексія, діяльність, комунікація, практичне мислення |
Дата публикации: | 2013 |
Издательство: | К. : УМО |
Библиографическое описание: | Теорія та методика управління освітою |
Серия/номер: | [Електронне наукове фахове видання];Вип.10 |
Краткий осмотр (реферат): | Доведено значущість рефлексивної позиції особистості у процесі саморозвитку |
Описание: | Окреслено функції та механізм рефлексії у конструюванні пізнавальної діяльності, зазначено перспективність дослідження різних видів рефлексії (модальної, проспективної, ретроспективної) у навчальному процесі. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10142 |
Располагается в коллекциях: | Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
DOBROTVOR електр видання ВАК УМО 2013.rtf | Про організацію систематичної рефлексії у просторі старшої загальноосвітньої та вищої школи | 164.81 kB | RTF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.