Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 5 of 281
  • Item
    Соціально-психологічні чинники адаптації вимушених переселенців до нового соціального середовища
    (Національний авіаційний університет, 2024-06) Чугай, Валерія Юріївна
    У кваліфікаційній роботі розглянуті соціально-психологічні чинники адаптації вимушених переселенців до нового соціального середовища. Мета кваліфікаційної роботи полягає у визначенні соціально-психологічних чинників адаптації вимушених переселенців до нового соціального середовища. Практичне значення полягає в епмпіричному дослідженні адаптації вимушених переселенців до нового соціального середовища, розробці практичних рекомендації щодо адаптації вимушених переселенців до нового соціального середовища.
  • Item
    Вплив соціальних мереж на ціннісні орієнтації осіб сержантського складу
    (Національний авіаційний університет, 2024-06) Чернявська, Альона Володимирівна
    У кваліфікаційній роботі розглянуто вплив соціальних мереж на ціннісні орієнтації осіб сержантського складу. Система ціннісних орієнтацій, як важлива психологічна характеристика дорослої особистості, представляє собою один із ключових аспектів індивідуальності. Вона відображає осмислене ставлення людини до соціальної дійсності та визначає мотивацію її поведінки, суттєво впливаючи на всі аспекти її життєдіяльності. Як складові частини особистісних ціннісних структур, ці орієнтації відзначаються внутрішньою готовністю до реалізації конкретних видів діяльності та вказують на напрямок дій для задоволення потреб і інтересів. Практичне значення роботи полягає в тому, що врахування цих аспектів дозволило покращити ефективність навчальних і виховних заходів для сержантського складу та забезпечити їх більш успішну адаптацію до сучасного інформаційного середовища.
  • Item
    Зв’язок мотивації навчання з рівнем особистісної тривожності у навчальній діяльності студентів
    (Національний авіаційний університет, 2024-06) Чернікова, Олександра Сергіївна
    У кваліфікаційній роботі розкрито поняття мотивації навчання та особливості прояву особистісної тривожності, зокрема: мотивацією навчання вважають сукупність мотивів, що спонукають студентів до навчальної діяльності, а особистісна тривожність вважається рисою характеру людини і має місце лише у разі наявності стійких проявів тривожного стану. Описано емпіричне дослідження зв’язку мотивації навчання з рівнем особистісної тривожності у навчальній діяльності студентів, а саме: обґрунтування вибору діагностичних методик, опис проведення дослідження, аналіз та інтерпретація результатів. Практичне значення роботи полягає в тому, що матеріали дослідження можна використовувати практичним психологам у роботі зі студентами під час навчальної діяльності для підвищення позитивної мотивації та зниження особистісної тривожності.
  • Item
    Зв’язок між рівнем тривожності та самооцінкою особистості
    (2024-06) Тарасюк, Діана Володимирівна
    У кваліфікаційній роботі використано такі теоретичні методи – аналіз, систематизація та узагальнення даних, що представлені у науковій літературі щодо сучасного стану досліджень за даною темою; емпіричні методи – психодіагностичні методики: шкала оцінки рівня ситуативної та особистісної тривожності Спілбергера, методика дослідження самооцінки за методикою Дембо-Рубінштейна (в модифікації А.М. Прихожан), методика визначення рівня тривожності (шкала Дж. Тейлора), методика «Визначення рівня своєї самооцінки»(розроблена Г.М. Казанцевою); математико-статистичні методи – для обробки даних був використаний коефіцієнт кореляції Пірсона. Практичне значення роботи полягає в тому, що результати можуть бути використані у вищих навчальних закладах для підвищення самооцінки у студентів.
  • Item
    Індивідуaльні ocoбливocті cтpecocтійкocті куpcaнтів під чac вoєннoгo cтaну
    (Національний авіаційний університет, 2024-06) Cтьoпкінa, Юлія Aндpіївнa
    У кваліфікаційній роботі розглянуто iндивiдуaльнi ocoбливocтi cтpecocтiйкocтi куpcaнтiв пiд чac вoєннoгo cтaну. Мeтa квaліфікaційнoї poбoти пoлягaє в oбґpунтувaннi тeopeтичниx зacaд тa eмпipичнo дocлiдити iндивiдуaльнi ocoбливocтi cтpecocтiйкocтi куpcaнтiв пiд чac вoєннoгo cтaну. Пpaктичнe знaчeнння пoлягaє в eмпіpичнoму дocліджeнні cтpecocтійкocті куpcaнтів під чac вoєннoгo cтaну, poзpoбці пpaктичниx peкoмeндaцій щoдo cтpecocтійкocті куpcaнтів під чac вoєннoгo cтaну.