Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65771
Назва: Сегментація клієнтів та оптимізація стратегії обслуговування для підвищення прибутковості бізнесу
Інші назви: Customer segmentation and service strategy optimization to increase business profitability
Автори: Гармаш, Олег Миколайович
Давиденко, Володимир Вадимович
Суворова, Ірина Миколаївна
Garmash, Oleh
Davydenko, Volodymyr
Suvorova, Iryna
Ключові слова: сегментація клієнтів
стратегія обслуговування
рентабельність бізнесу
оптимізація
цільовий маркетинг
customer segmentation
service strategy
business profitability
optimization
targeted marketing
Дата публікації: 18-жов-2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Гармаш О.М., Давиденко В.В., Суворова І.М. Сегментація клієнтів та оптимізація стратегії обслуговування для підвищення прибутковості бізнесу // Проблеми підготовки професійних кадрів з логістики в умовах глобального конкурентного середовища: Збірник доповідей ХХII Міжнародної науково-практичної конференції. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. С. 147-150.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено питання ефективної сегментації клієнтів та розробки оптимальних стратегій їх обслуговування для максимізації прибутку компанії. Розглянуто основні типи клієнтів, з якими варто будувати довгострокові відносини, а також категорії клієнтів, співпраця з якими може бути невигідною або ризикованою.
The article examines the issue of effective customer segmentation and the development of optimal strategies for their service to maximize the company's profit. The main types of clients with whom it is worth developing long-term relationships, as well as categories of clients with whom cooperation may be unprofitable or risky, are considered.
Опис: 1. Andres B., Díaz-Madroñero M., Soares A.L., & Poler R. 2024. Enabling Technologies to Support Supply Chain Logistics 5.0. IEEE Access. Vol.12. DOI: 10.1109/ACCESS.2024.3374194 2. Hryhorak M.Y., Harmash O.М., & Popkowski T. 2023. Artificial intelligence in supply chain management: opportunities and threats for professional competence. Intellectualization of logistics and Supply Chain Management. [Online], vol.19, pp.24-44, https://doi.org/10.46783/smart-scm/2023-19-3 3. . Pryimak, V. 2012. Model profesiinykh kompetentsii suchasnoho menedzhera. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka. Ekonomika, (137), pp. 49-52.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65771
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник жовтень 2024-1-147-150.pdf199.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.