Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65771
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГармаш, Олег Миколайович-
dc.contributor.authorДавиденко, Володимир Вадимович-
dc.contributor.authorСуворова, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorGarmash, Oleh-
dc.contributor.authorDavydenko, Volodymyr-
dc.contributor.authorSuvorova, Iryna-
dc.date.accessioned2024-11-26T07:37:31Z-
dc.date.available2024-11-26T07:37:31Z-
dc.date.issued2024-10-18-
dc.identifier.citationГармаш О.М., Давиденко В.В., Суворова І.М. Сегментація клієнтів та оптимізація стратегії обслуговування для підвищення прибутковості бізнесу // Проблеми підготовки професійних кадрів з логістики в умовах глобального конкурентного середовища: Збірник доповідей ХХII Міжнародної науково-практичної конференції. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. С. 147-150.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65771-
dc.description1. Andres B., Díaz-Madroñero M., Soares A.L., & Poler R. 2024. Enabling Technologies to Support Supply Chain Logistics 5.0. IEEE Access. Vol.12. DOI: 10.1109/ACCESS.2024.3374194 2. Hryhorak M.Y., Harmash O.М., & Popkowski T. 2023. Artificial intelligence in supply chain management: opportunities and threats for professional competence. Intellectualization of logistics and Supply Chain Management. [Online], vol.19, pp.24-44, https://doi.org/10.46783/smart-scm/2023-19-3 3. . Pryimak, V. 2012. Model profesiinykh kompetentsii suchasnoho menedzhera. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka. Ekonomika, (137), pp. 49-52.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено питання ефективної сегментації клієнтів та розробки оптимальних стратегій їх обслуговування для максимізації прибутку компанії. Розглянуто основні типи клієнтів, з якими варто будувати довгострокові відносини, а також категорії клієнтів, співпраця з якими може бути невигідною або ризикованою.uk_UA
dc.description.abstractThe article examines the issue of effective customer segmentation and the development of optimal strategies for their service to maximize the company's profit. The main types of clients with whom it is worth developing long-term relationships, as well as categories of clients with whom cooperation may be unprofitable or risky, are considered.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectсегментація клієнтівuk_UA
dc.subjectстратегія обслуговуванняuk_UA
dc.subjectрентабельність бізнесуuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectцільовий маркетингuk_UA
dc.subjectcustomer segmentationuk_UA
dc.subjectservice strategyuk_UA
dc.subjectbusiness profitabilityuk_UA
dc.subjectoptimizationuk_UA
dc.subjecttargeted marketinguk_UA
dc.titleСегментація клієнтів та оптимізація стратегії обслуговування для підвищення прибутковості бізнесуuk_UA
dc.title.alternativeCustomer segmentation and service strategy optimization to increase business profitabilityuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc366.1:664uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
збірник жовтень 2024-1-147-150.pdf199.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.