Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65771
Название: Сегментація клієнтів та оптимізація стратегії обслуговування для підвищення прибутковості бізнесу
Другие названия: Customer segmentation and service strategy optimization to increase business profitability
Авторы: Гармаш, Олег Миколайович
Давиденко, Володимир Вадимович
Суворова, Ірина Миколаївна
Garmash, Oleh
Davydenko, Volodymyr
Suvorova, Iryna
Ключевые слова: сегментація клієнтів
стратегія обслуговування
рентабельність бізнесу
оптимізація
цільовий маркетинг
customer segmentation
service strategy
business profitability
optimization
targeted marketing
Дата публикации: 18-окт-2024
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Гармаш О.М., Давиденко В.В., Суворова І.М. Сегментація клієнтів та оптимізація стратегії обслуговування для підвищення прибутковості бізнесу // Проблеми підготовки професійних кадрів з логістики в умовах глобального конкурентного середовища: Збірник доповідей ХХII Міжнародної науково-практичної конференції. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. С. 147-150.
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено питання ефективної сегментації клієнтів та розробки оптимальних стратегій їх обслуговування для максимізації прибутку компанії. Розглянуто основні типи клієнтів, з якими варто будувати довгострокові відносини, а також категорії клієнтів, співпраця з якими може бути невигідною або ризикованою.
The article examines the issue of effective customer segmentation and the development of optimal strategies for their service to maximize the company's profit. The main types of clients with whom it is worth developing long-term relationships, as well as categories of clients with whom cooperation may be unprofitable or risky, are considered.
Описание: 1. Andres B., Díaz-Madroñero M., Soares A.L., & Poler R. 2024. Enabling Technologies to Support Supply Chain Logistics 5.0. IEEE Access. Vol.12. DOI: 10.1109/ACCESS.2024.3374194 2. Hryhorak M.Y., Harmash O.М., & Popkowski T. 2023. Artificial intelligence in supply chain management: opportunities and threats for professional competence. Intellectualization of logistics and Supply Chain Management. [Online], vol.19, pp.24-44, https://doi.org/10.46783/smart-scm/2023-19-3 3. . Pryimak, V. 2012. Model profesiinykh kompetentsii suchasnoho menedzhera. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka. Ekonomika, (137), pp. 49-52.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65771
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри логістики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
збірник жовтень 2024-1-147-150.pdf199.59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.