Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63965
Название: Роль куратора в супроводі адаптації першокурсників до навчання в університеті
Другие названия: The role of the curator in accompanying the adaptation of first-year students to study at the university
Авторы: Смолінчук, Лариса Симонівна
Smolinchuk, Larysa
Чжан, Сінь
Chzhan, Sin
Ключевые слова: адаптація
адаптація першокурсників
психологічна адаптація
куратор
adaptation
adaptation of freshmen
psychological adaptation
curator
Дата публикации: мар-2024
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Смолінчук Л.С., Чжан Сінь Роль куратора в супроводі адаптації першокурсників до навчання в університеті / Л. Смолінчук, Чжан Сінь // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2024. – С. 81-84
Краткий осмотр (реферат): Психологічна адаптація до студентського життя є чи не найважливішим завданням, яке постає перед першокурсниками. Завдяки успішній адаптації студенти комфортно почувають себе в навчальному закладі, налагоджують міжособистісні відносини, повноцінно розуміють зовнішнє середовище та забезпечують продуктивну співпрацю в колективі. Сучасні дослідники виділяють навчально-професійні, педагогічні та соціально-психологічні фактори адаптації здобувачів вищої освіти до навчання.
Psychological adaptation to student life is perhaps the most important task facing first-year students. Thanks to successful adaptation, students feel comfortable in the educational institution, establish interpersonal relationships, fully understand the external environment and ensure productive cooperation in the team. Modern researchers distinguish educational-professional, pedagogical and social-psychological factors of adaptation of higher education students to study.
Описание: Список літератури 1. Гарань Н., Осміченко А. Куратор – наставник студентської академічної групи закладу вищої освіти. Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць / [за заг. ред. проф. В. І. Сипченка]. – Слов’янськ, 2018. – Вип.№ 5 (91). – С. 68–84. 2. Ільченко А.А. Діяльність куратора на етапі адаптації студентів у вищому навчальному закладі. Педагогічні науки: зб. наук. праць [Херсонського державного університету]. – 2017. – Вип. 75(2). – С. 39–43. 3. Карелін М., Норенко М. Роль куратора академічної групи у формуванні громадянської культури студентської молоді Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць / [за заг. ред. проф. В. І. Сипченка]. – Слов’янськ, 2019. – Вип.№ 6 (98). – С. 145–156. 4. Лучанінова П. Куратор академічної групи як ключовий суб'єкт виховної системи ВТНЗО. Духовність особистості: методологія, теорія і практика / [гол. редактор Г.П. Шевченко]. – Вип. 1(76) – Сєвєродонецьк: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2017 – С. 120–132. 5. Очеретнюк А. О., Лисенко Д. А., Паламарчук О. В. та ін. Проблема адаптації студентів першого курсу до навчального процесу. Вісник Вінницького національного медичного університету. 2018. Т. 22. № 3. С. 543–547.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63965
Располагается в коллекциях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Смолінчук, Чжан Сінь.pdfТези608.94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.