Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63965
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСмолінчук, Лариса Симонівна-
dc.contributor.authorSmolinchuk, Larysa-
dc.contributor.authorЧжан, Сінь-
dc.contributor.authorChzhan, Sin-
dc.date.accessioned2024-06-12T11:45:06Z-
dc.date.available2024-06-12T11:45:06Z-
dc.date.issued2024-03-
dc.identifier.citationСмолінчук Л.С., Чжан Сінь Роль куратора в супроводі адаптації першокурсників до навчання в університеті / Л. Смолінчук, Чжан Сінь // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2024. – С. 81-84uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63965-
dc.descriptionСписок літератури 1. Гарань Н., Осміченко А. Куратор – наставник студентської академічної групи закладу вищої освіти. Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць / [за заг. ред. проф. В. І. Сипченка]. – Слов’янськ, 2018. – Вип.№ 5 (91). – С. 68–84. 2. Ільченко А.А. Діяльність куратора на етапі адаптації студентів у вищому навчальному закладі. Педагогічні науки: зб. наук. праць [Херсонського державного університету]. – 2017. – Вип. 75(2). – С. 39–43. 3. Карелін М., Норенко М. Роль куратора академічної групи у формуванні громадянської культури студентської молоді Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць / [за заг. ред. проф. В. І. Сипченка]. – Слов’янськ, 2019. – Вип.№ 6 (98). – С. 145–156. 4. Лучанінова П. Куратор академічної групи як ключовий суб'єкт виховної системи ВТНЗО. Духовність особистості: методологія, теорія і практика / [гол. редактор Г.П. Шевченко]. – Вип. 1(76) – Сєвєродонецьк: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2017 – С. 120–132. 5. Очеретнюк А. О., Лисенко Д. А., Паламарчук О. В. та ін. Проблема адаптації студентів першого курсу до навчального процесу. Вісник Вінницького національного медичного університету. 2018. Т. 22. № 3. С. 543–547.uk_UA
dc.description.abstractПсихологічна адаптація до студентського життя є чи не найважливішим завданням, яке постає перед першокурсниками. Завдяки успішній адаптації студенти комфортно почувають себе в навчальному закладі, налагоджують міжособистісні відносини, повноцінно розуміють зовнішнє середовище та забезпечують продуктивну співпрацю в колективі. Сучасні дослідники виділяють навчально-професійні, педагогічні та соціально-психологічні фактори адаптації здобувачів вищої освіти до навчання.uk_UA
dc.description.abstractPsychological adaptation to student life is perhaps the most important task facing first-year students. Thanks to successful adaptation, students feel comfortable in the educational institution, establish interpersonal relationships, fully understand the external environment and ensure productive cooperation in the team. Modern researchers distinguish educational-professional, pedagogical and social-psychological factors of adaptation of higher education students to study.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectадаптація першокурсниківuk_UA
dc.subjectпсихологічна адаптаціяuk_UA
dc.subjectкураторuk_UA
dc.subjectadaptationuk_UA
dc.subjectadaptation of freshmenuk_UA
dc.subjectpsychological adaptationuk_UA
dc.subjectcuratoruk_UA
dc.titleРоль куратора в супроводі адаптації першокурсників до навчання в університетіuk_UA
dc.title.alternativeThe role of the curator in accompanying the adaptation of first-year students to study at the universityuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc001:378-057.87 (063)uk_UA
Располагается в коллекциях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Смолінчук, Чжан Сінь.pdfТези608.94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.