Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62753
Назва: Вплив цифровізації на розвиток вищої освіти України в умовах воєнного стану
Інші назви: The impact of digitalisation on the development of higher education in Ukraine under martial law
Автори: Палєха, В.О.
Palekha, V.O.
Ключові слова: цифровізація
вища освіта
воєнний стан
освітній процес
digitalisation
higher education
martial law
educational process
Дата публікації: 23-лют-2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Палєха В.О. Вплив цифровізації на розвиток вищої освіти України в умовах воєнного стану// Правова парадигма відновлення України: проблеми та перспективи: [Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, Національний авіаційний університет, 23 лютого 2024 р.] – Cт. 110-113
Короткий огляд (реферат): Особливістю сучасного розвитку суспільна є швидкоплинність та трансформація зовнішніх факторів і умов, що на нього впливають. Саме тому, характерною ознакою розвитку освіти в Україні є необхідність її адаптації до динамічних змін, спричинених різними факторами. Одним із значних поштовхів у цьому питанні стали, по-перше, пандемія COVID-19, а, по-друге, акт зовнішньої агресії росії проти України, які обидва кардинально змінили традиційне навчання, що значною мірою вплинуло на організацію освітнього процесу в усіх закладах, змусивши пришвидшено оцифровуватись.
The peculiarity of modern social development is the transience and transformation of external factors and conditions that influence it. That is why therefore, a characteristic feature of the development of education in Ukraine is the need for its adaptation to dynamic changes caused by various factors. One of the significant impetus in this regard was, firstly, the COVID-19 pandemic, and, secondly, Russia's act of external aggression against Ukraine, which both have radically changed traditional education, which has had a significant impact on the organisation of the educational process in all institutions, forcing to be digitised more rapidly.
Опис: 1. Цифровізація освіти – імператив її розвитку. Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні: монографія. Київ: КОНВІ ПРІНТ, 2021. С. 117-132. URL: https://lib.iitta.gov.ua/ 726223/1/nac%20dopovid% 202021%20color% 201%20%281%29.pdf (дата звернення: 28.01.2024). 2. Про вищу освіту: Закон України від 01.07.2014 № 1556-VII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18 (дата звернення: 28.01.2024). 3. Clifford Maxwell. What Blended Learning Is - and isn’t. URL: https://www.blendedlearning.org/what-blended-learning-is-and-isnt/ (дата звернення: 28.01.2024).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62753
Розташовується у зібраннях:Матеріали науково-практичних конференцій кафедри теорії та історії держави і права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник ХV Міжнародної конференції-110-113.pdf419.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.