Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62753
Название: Вплив цифровізації на розвиток вищої освіти України в умовах воєнного стану
Другие названия: The impact of digitalisation on the development of higher education in Ukraine under martial law
Авторы: Палєха, В.О.
Palekha, V.O.
Ключевые слова: цифровізація
вища освіта
воєнний стан
освітній процес
digitalisation
higher education
martial law
educational process
Дата публикации: 23-фев-2024
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Палєха В.О. Вплив цифровізації на розвиток вищої освіти України в умовах воєнного стану// Правова парадигма відновлення України: проблеми та перспективи: [Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, Національний авіаційний університет, 23 лютого 2024 р.] – Cт. 110-113
Краткий осмотр (реферат): Особливістю сучасного розвитку суспільна є швидкоплинність та трансформація зовнішніх факторів і умов, що на нього впливають. Саме тому, характерною ознакою розвитку освіти в Україні є необхідність її адаптації до динамічних змін, спричинених різними факторами. Одним із значних поштовхів у цьому питанні стали, по-перше, пандемія COVID-19, а, по-друге, акт зовнішньої агресії росії проти України, які обидва кардинально змінили традиційне навчання, що значною мірою вплинуло на організацію освітнього процесу в усіх закладах, змусивши пришвидшено оцифровуватись.
The peculiarity of modern social development is the transience and transformation of external factors and conditions that influence it. That is why therefore, a characteristic feature of the development of education in Ukraine is the need for its adaptation to dynamic changes caused by various factors. One of the significant impetus in this regard was, firstly, the COVID-19 pandemic, and, secondly, Russia's act of external aggression against Ukraine, which both have radically changed traditional education, which has had a significant impact on the organisation of the educational process in all institutions, forcing to be digitised more rapidly.
Описание: 1. Цифровізація освіти – імператив її розвитку. Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні: монографія. Київ: КОНВІ ПРІНТ, 2021. С. 117-132. URL: https://lib.iitta.gov.ua/ 726223/1/nac%20dopovid% 202021%20color% 201%20%281%29.pdf (дата звернення: 28.01.2024). 2. Про вищу освіту: Закон України від 01.07.2014 № 1556-VII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18 (дата звернення: 28.01.2024). 3. Clifford Maxwell. What Blended Learning Is - and isn’t. URL: https://www.blendedlearning.org/what-blended-learning-is-and-isnt/ (дата звернення: 28.01.2024).
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62753
Располагается в коллекциях:Матеріали науково-практичних конференцій кафедри теорії та історії держави і права

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Збірник ХV Міжнародної конференції-110-113.pdf419.03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.