Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62753
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПалєха, В.О.-
dc.contributor.authorPalekha, V.O.-
dc.date.accessioned2024-03-19T09:46:17Z-
dc.date.available2024-03-19T09:46:17Z-
dc.date.issued2024-02-23-
dc.identifier.citationПалєха В.О. Вплив цифровізації на розвиток вищої освіти України в умовах воєнного стану// Правова парадигма відновлення України: проблеми та перспективи: [Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, Національний авіаційний університет, 23 лютого 2024 р.] – Cт. 110-113uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62753-
dc.description1. Цифровізація освіти – імператив її розвитку. Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні: монографія. Київ: КОНВІ ПРІНТ, 2021. С. 117-132. URL: https://lib.iitta.gov.ua/ 726223/1/nac%20dopovid% 202021%20color% 201%20%281%29.pdf (дата звернення: 28.01.2024). 2. Про вищу освіту: Закон України від 01.07.2014 № 1556-VII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18 (дата звернення: 28.01.2024). 3. Clifford Maxwell. What Blended Learning Is - and isn’t. URL: https://www.blendedlearning.org/what-blended-learning-is-and-isnt/ (дата звернення: 28.01.2024).uk_UA
dc.description.abstractОсобливістю сучасного розвитку суспільна є швидкоплинність та трансформація зовнішніх факторів і умов, що на нього впливають. Саме тому, характерною ознакою розвитку освіти в Україні є необхідність її адаптації до динамічних змін, спричинених різними факторами. Одним із значних поштовхів у цьому питанні стали, по-перше, пандемія COVID-19, а, по-друге, акт зовнішньої агресії росії проти України, які обидва кардинально змінили традиційне навчання, що значною мірою вплинуло на організацію освітнього процесу в усіх закладах, змусивши пришвидшено оцифровуватись.uk_UA
dc.description.abstractThe peculiarity of modern social development is the transience and transformation of external factors and conditions that influence it. That is why therefore, a characteristic feature of the development of education in Ukraine is the need for its adaptation to dynamic changes caused by various factors. One of the significant impetus in this regard was, firstly, the COVID-19 pandemic, and, secondly, Russia's act of external aggression against Ukraine, which both have radically changed traditional education, which has had a significant impact on the organisation of the educational process in all institutions, forcing to be digitised more rapidly.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectвоєнний станuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectdigitalisationuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjectmartial lawuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.titleВплив цифровізації на розвиток вищої освіти України в умовах воєнного стануuk_UA
dc.title.alternativeThe impact of digitalisation on the development of higher education in Ukraine under martial lawuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc340, 378.1(043.2)uk_UA
Appears in Collections:Матеріали науково-практичних конференцій кафедри теорії та історії держави і права

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник ХV Міжнародної конференції-110-113.pdf419.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.