Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60387
Назва: Digital marketing strategy of advertising agency
Інші назви: Стратегія цифрового маркетингу рекламного агентства
Автори: Afri, Baha-Eddine
Афрі, Баха-Еддін
Ключові слова: strategy
digital
marketing strategy
digital marketing
advertising agency
graduate work
стратегія
цифровий
маркетингова стратегія
цифровий маркетинг
рекламне агенство
дипломна робота
Дата публікації: 24-чер-2023
Видавництво: National Aviation University
Короткий огляд (реферат): Almost any activity to attract customers via the Internet brings results. It became possible to launche advertising campaigns and receiving applications. Sometimes, it was enough to optimize the site and buy links to be at the top of the search results. It was enough for some business to start a group on a social network and take a share of the online market. Introducing a business to the Internet, it is necessary to clearly imagine the goals, how to achieve them and when to wait for the first results to adjust the initial plans. Without a well-developed digital marketing strategy, it can be wasted time and resourses. As long as it isn`t used the channels of attracting traffic, competitors will get leads and increase sales.
Практично будь-яка діяльність із залученням клієнтів через Інтернет приносить результати. Став можливим запуск рекламних кампаній та прийом заявок. Іноді достатньо було оптимізувати сайт і купити посилання, щоб опинитися в перших рядках результатів пошуку. Для якогось бізнесу достатньо було створити групу в соцмережі і зайняти частку онлайн-ринку. Знайомлячи бізнес з Інтернетом, необхідно чітко уявляти собі цілі, як їх досягти і коли чекати перших результатів, щоб скорегувати початкові плани. Без добре розробленої стратегії цифрового маркетингу можна витратити час і ресурси. Поки не використовуються канали залучення трафіку, конкуренти будуть отримувати ліди і збільшувати продажі.
Опис: The work is published in accordance with the order of the Rector of the NAU dated May 27, 2021 No. 311/od "On the placement of qualification papers of higher education applicants in the university repository". Project leader: Svitlana Mykolaivna Denisenko, associate professor, PhD. Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60387
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Афрі_дипломна_робота.pdfДипломна робота766.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.