Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60387
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAfri, Baha-Eddine-
dc.contributor.authorАфрі, Баха-Еддін-
dc.date.accessioned2023-07-04T12:18:55Z-
dc.date.available2023-07-04T12:18:55Z-
dc.date.issued2023-06-24-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60387-
dc.descriptionThe work is published in accordance with the order of the Rector of the NAU dated May 27, 2021 No. 311/od "On the placement of qualification papers of higher education applicants in the university repository". Project leader: Svitlana Mykolaivna Denisenko, associate professor, PhD. Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна.uk_UA
dc.description.abstractAlmost any activity to attract customers via the Internet brings results. It became possible to launche advertising campaigns and receiving applications. Sometimes, it was enough to optimize the site and buy links to be at the top of the search results. It was enough for some business to start a group on a social network and take a share of the online market. Introducing a business to the Internet, it is necessary to clearly imagine the goals, how to achieve them and when to wait for the first results to adjust the initial plans. Without a well-developed digital marketing strategy, it can be wasted time and resourses. As long as it isn`t used the channels of attracting traffic, competitors will get leads and increase sales.uk_UA
dc.description.abstractПрактично будь-яка діяльність із залученням клієнтів через Інтернет приносить результати. Став можливим запуск рекламних кампаній та прийом заявок. Іноді достатньо було оптимізувати сайт і купити посилання, щоб опинитися в перших рядках результатів пошуку. Для якогось бізнесу достатньо було створити групу в соцмережі і зайняти частку онлайн-ринку. Знайомлячи бізнес з Інтернетом, необхідно чітко уявляти собі цілі, як їх досягти і коли чекати перших результатів, щоб скорегувати початкові плани. Без добре розробленої стратегії цифрового маркетингу можна витратити час і ресурси. Поки не використовуються канали залучення трафіку, конкуренти будуть отримувати ліди і збільшувати продажі.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectdigitaluk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectadvertising agencyuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectцифровийuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectрекламне агенствоuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleDigital marketing strategy of advertising agencyuk_UA
dc.title.alternativeСтратегія цифрового маркетингу рекламного агентстваuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Афрі_дипломна_робота.pdfДипломна робота766.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.