Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60238
Название: Аналіз комунікаційної політики підприємства (на прикладі ПАТ «Миронівський хлібопродукт»)
Авторы: Марчук, Валерія Василівна
Ключевые слова: комунікації
цифрові маркетингові комунікації
ефективність
комплекс
споживач
лояльність
емоційний зв'язок
вдосконалення
тенденції
веб-сайт
мобільний додаток
соціальні мережі
дипломна робота
Дата публикации: 22-июн-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Одним із основних компонентів комплексу маркетингу є комунікаційна політика. У сучасному інформаційному суспільстві, комунікація відіграє вирішальну роль у формуванні індивідуальних та колективних думок, впливі на поведінку людей, а також встановленні взаємодії між різними суб'єктами. Інституції, організації та підприємства розуміють важливість комунікаційних стратегій для досягнення своїх цілей. Таким чином, комунікаційна політика стає ключовим інструментом в сфері бізнесу, масової інформації та громадського сектору. В рамках дослідження будуть розглянуті основні теоретичні підходи до вивчення комунікаційної політики, аналіз провідних наукових праць у цій галузі та визначення ключових понять. Також будуть розглянуті методи та інструменти, які використовуються для реалізації комунікаційної політики, зокрема, реклама, засоби масової інформації, соціальні медіа, паблік рілейшнз та інші.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60238
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Марчук_дипломна_робота.pdfДипломна робота484.93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.