Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60238
Title: Аналіз комунікаційної політики підприємства (на прикладі ПАТ «Миронівський хлібопродукт»)
Authors: Марчук, Валерія Василівна
Keywords: комунікації
цифрові маркетингові комунікації
ефективність
комплекс
споживач
лояльність
емоційний зв'язок
вдосконалення
тенденції
веб-сайт
мобільний додаток
соціальні мережі
дипломна робота
Issue Date: 22-Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Одним із основних компонентів комплексу маркетингу є комунікаційна політика. У сучасному інформаційному суспільстві, комунікація відіграє вирішальну роль у формуванні індивідуальних та колективних думок, впливі на поведінку людей, а також встановленні взаємодії між різними суб'єктами. Інституції, організації та підприємства розуміють важливість комунікаційних стратегій для досягнення своїх цілей. Таким чином, комунікаційна політика стає ключовим інструментом в сфері бізнесу, масової інформації та громадського сектору. В рамках дослідження будуть розглянуті основні теоретичні підходи до вивчення комунікаційної політики, аналіз провідних наукових праць у цій галузі та визначення ключових понять. Також будуть розглянуті методи та інструменти, які використовуються для реалізації комунікаційної політики, зокрема, реклама, засоби масової інформації, соціальні медіа, паблік рілейшнз та інші.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60238
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Марчук_дипломна_робота.pdfДипломна робота484.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.