Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60238
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарчук, Валерія Василівна-
dc.date.accessioned2023-07-04T07:06:48Z-
dc.date.available2023-07-04T07:06:48Z-
dc.date.issued2023-06-22-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60238-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОдним із основних компонентів комплексу маркетингу є комунікаційна політика. У сучасному інформаційному суспільстві, комунікація відіграє вирішальну роль у формуванні індивідуальних та колективних думок, впливі на поведінку людей, а також встановленні взаємодії між різними суб'єктами. Інституції, організації та підприємства розуміють важливість комунікаційних стратегій для досягнення своїх цілей. Таким чином, комунікаційна політика стає ключовим інструментом в сфері бізнесу, масової інформації та громадського сектору. В рамках дослідження будуть розглянуті основні теоретичні підходи до вивчення комунікаційної політики, аналіз провідних наукових праць у цій галузі та визначення ключових понять. Також будуть розглянуті методи та інструменти, які використовуються для реалізації комунікаційної політики, зокрема, реклама, засоби масової інформації, соціальні медіа, паблік рілейшнз та інші.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectцифрові маркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectкомплексuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectлояльністьuk_UA
dc.subjectемоційний зв'язокuk_UA
dc.subjectвдосконаленняuk_UA
dc.subjectтенденціїuk_UA
dc.subjectвеб-сайтuk_UA
dc.subjectмобільний додатокuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleАналіз комунікаційної політики підприємства (на прикладі ПАТ «Миронівський хлібопродукт»)uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Марчук_дипломна_робота.pdfДипломна робота484.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.