Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60205
Назва: Дослідження комплексу маркетингу виробничо-торговельного підприємства
Автори: Карпець, Андрій Володимирович
Ключові слова: дослідження
маркетинг
маркетингова діяльність
комплекс маркетингу
конкуренція
ринок
конкурентна перевага
дипломна робота
Дата публікації: 19-чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Поява нових вимог споживачів і, як наслідок нових технологій виготовлення продукції, та обумовлена цим поява нових видів готових виробів, зокрема, екологічного спрямування, є жорстким викликом для багатьох вітчизняних виробників. Саме тому, ті підприємства, які сконцентровані на старих технологіях виробництва, приречені за таких умов до втрати позицій на ринку. Агресія росії й епідемія COVID-19 стали тими чинниками падіння доходів громадян України, які мали вагомий вплив на розвиток бізнесу в цілому. Від цього постраждала, в тій чи іншій мірі всі галузі тому, що споживачі стали надавати перевагу тій продукції, яка реалізується за нижчими цінами, на противагу тій, що має вищу якість, проте й вищу вартість. Також, відбулися зміни в преміум-сегменті та сегменті «середній-плюс», споживачі цих сегментів, в свою чергу, стали більш вимогливими в питаннях якості товарів та послуг.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60205
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпець_дипломна_робота.pdfДипломна робота991 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.