Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60205
Title: Дослідження комплексу маркетингу виробничо-торговельного підприємства
Authors: Карпець, Андрій Володимирович
Keywords: дослідження
маркетинг
маркетингова діяльність
комплекс маркетингу
конкуренція
ринок
конкурентна перевага
дипломна робота
Issue Date: 19-Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Поява нових вимог споживачів і, як наслідок нових технологій виготовлення продукції, та обумовлена цим поява нових видів готових виробів, зокрема, екологічного спрямування, є жорстким викликом для багатьох вітчизняних виробників. Саме тому, ті підприємства, які сконцентровані на старих технологіях виробництва, приречені за таких умов до втрати позицій на ринку. Агресія росії й епідемія COVID-19 стали тими чинниками падіння доходів громадян України, які мали вагомий вплив на розвиток бізнесу в цілому. Від цього постраждала, в тій чи іншій мірі всі галузі тому, що споживачі стали надавати перевагу тій продукції, яка реалізується за нижчими цінами, на противагу тій, що має вищу якість, проте й вищу вартість. Також, відбулися зміни в преміум-сегменті та сегменті «середній-плюс», споживачі цих сегментів, в свою чергу, стали більш вимогливими в питаннях якості товарів та послуг.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60205
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Карпець_дипломна_робота.pdfДипломна робота991 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.