Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60205
Название: Дослідження комплексу маркетингу виробничо-торговельного підприємства
Авторы: Карпець, Андрій Володимирович
Ключевые слова: дослідження
маркетинг
маркетингова діяльність
комплекс маркетингу
конкуренція
ринок
конкурентна перевага
дипломна робота
Дата публикации: 19-июн-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Поява нових вимог споживачів і, як наслідок нових технологій виготовлення продукції, та обумовлена цим поява нових видів готових виробів, зокрема, екологічного спрямування, є жорстким викликом для багатьох вітчизняних виробників. Саме тому, ті підприємства, які сконцентровані на старих технологіях виробництва, приречені за таких умов до втрати позицій на ринку. Агресія росії й епідемія COVID-19 стали тими чинниками падіння доходів громадян України, які мали вагомий вплив на розвиток бізнесу в цілому. Від цього постраждала, в тій чи іншій мірі всі галузі тому, що споживачі стали надавати перевагу тій продукції, яка реалізується за нижчими цінами, на противагу тій, що має вищу якість, проте й вищу вартість. Також, відбулися зміни в преміум-сегменті та сегменті «середній-плюс», споживачі цих сегментів, в свою чергу, стали більш вимогливими в питаннях якості товарів та послуг.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60205
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Карпець_дипломна_робота.pdfДипломна робота991 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.